خرید از سراسر دنیا


» فشار دادن جوش

فشار دادن جوش

بعد از بیرون آمدن جوش چه کاری باید انجام داد؟

غلبه بر میل به دست زدن به جوش، دشوار است: این عمل به صورت ناخود آگاه انجام می شود و فقط می دانید که تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن است. در اين مطلب نكاتی وجود دارد که می توانید برای درمان جوش خود دنبال کنید:

دستان خود را کاملا با یک صابون ضد باکتری بشویید. با دستهای تمیز یا یک پنبه تمیز یک پماد آنتی بیوتیک بزنید و دستان خود را بعد از استفاده از پماد نیز بشویید. اما تنها كاري كه نبايد انجام داد، فشار دادن جوش است. فشار ناشی از بیرون آمدن جوش می تواند به پوست زیر آن آسیب برساند و منجر به ایجاد زخم ويا لكه شود. عفونت بیرون آمده از جوش می تواند منطقه را در برابر حمله باکتری آسیب پذیرتر کند. 

باتوجه به اينكه متخصصان پوست در مطب خود برشهای پوستی روی جوش ایجاد می کنند، اما بايد بدانيد كه شما یک متخصص پوست نیستید، متخصصان پوست از تكنيكهای خاص بهره ميبرند. آنها از دستکش و ابزارهای استریل استفاده می کنند تا از ورود باکتری به پوست، که باعث بدتر شدن جوش می گردد، جلوگیری کنند. پزشكان می دانند که از چه میزان فشار استفاده کنند و آموزش دیده اند تا بدانند که چه میزان فشار ممکن است خطر ایجاد زخم را افزایش دهد. پزشكان متخصص همچنین اطلاع دارند که چه موقع جوش به حالت پاپ نمی رسد و چه موقع سعی در ترک آن است، چه جوش هایی نیاز به بیرون آمدن دارند و کدامیک نه. متخصص پوست می تواند به شما بگوید که جوش به خودی خود از بین می رود یا در مطب پزشک به كمی جراحی نیاز دارد.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

از لمس جوش خودداری کنید و روال مراقبتی پوست خود را ادامه دهید. شستن صورت دو بار در روز، استفاده از محصولات درمانی آکنه و لایه برداری در صورت لزوم می تواند جوش ها را از بین ببرد و جای آنرا بدتر نکند. با استفاده از این مراحل می توانید جوش خود را درمان کرده و پوستی شفاف مشاهده کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده